آغاز ثبت نام آزمون قضاوت از فردا

کلیه داوطلبان ثبت‌نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می توانند از فردا - 24 شهریورماه - با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند

کلیه داوطلبان ثبت‌نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی می توانند از فردا - 24 شهریورماه - با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

 کلیه داوطلبان ثبت‌نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند «الف» و «ب» اطلاعیه آزمون تصدی منصب قضا می‌توانند نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند «ج» اقدام و از تاریخ 24/ 06/ 1394 لغایت 02/ 07/ 1394 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد.

داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری کنند. ضمناً یادآور می شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و ثبت‌نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول است و این دسته از داوطلبان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

آزمون به صورت دو مرحله‌ای (تستی و تشریحی) است و تاریخ برگزاری آزمون تستی مورخ 08/08/ 1394 و تاریخ برگزاری آزمون تشریحی مورخ 04/ 10/ 1394 خواهد بود. داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از تاریخ 06/ 08/ 1394 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون تستی اقدام کنند. همچنین ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

منبع : ایسنا